پروژه های شاخص در سایر خدمات سایر خدمات

پروژه های پایش سیستم سپاهان

تولید نیروی برق اصفهان

سیستم جامع نظارت بر نیروگاه ها در شرکت تولید نیروی برق اصفهان

سیستم جامع نظارت بر نیروگاه ها، سیستمی است تحت وب که با هدف نظارت و بررسی عملکرد نیروگاه های زیر مجموعه، فرایندهای داخلی سازمان، بازگشت سرمایه به شرکت و کمک به بهبود استراتژی قیمت دهی طراحی شده است.

گزارشات تحلیلی و مدیریتی متنوع سیستم جامع نظارت، ابزاری کارا در راستای تصمیم گیری های مدیریتی در سازمان ها می باشد. این گزارشات با استفاده از اطلاعات خروجی سامانه بازار برق ایران، اطلاعات روزانه و ماهانه تولید، آمادگی و تعمیرات نیروگاه ها، طراحی شده است. سیستم جامع نظارت بر نیروگاه ها بر بستر نرم افزار Microsoft SharePoint پیاده سازی شده است.

با توجه به بستر موجود، قابلیت بازطراحی سیستم مطابق با فرایندها و نیازهای اختصاصی هر سازمان وجود دارد. در طراحی این سیستم از ابزارهایی همچون SSRS و SSIS و Nintex و… استفاده شده است. امنیت اطلاعات از مهمترین شاخصه های این سیستم می باشد.

صاایران صنعت تجهیزات پزشکی

سامانه مدیریت وظایف و مدیریت پرداخت پایش در صنعت تجهیزات پزشکی صاایران

سامانه مدیریت وظایف، در راستای بهبود راندمان پرسنل صنعت تجهیزات پزشکی صاایران طراحی شده است. قابلیت تعریف و ردیابی به صورت شماتیک و کنترل کلیه وظایف پرسنل از لحاظ زمان اجرا ونحوه اجرای کارها از مهمترین قابلیت های سامانه مدیریت وظایف می باشد.

همچنین کلیه فرایندهای مورد نیاز جهت ثبت و تایید پرداخت های صنعت نیز مطابق با فرایندهای داخلی از طریق سامانه مدیریت پرداخت انجام می گردد.

هسا

امکان سنجی اقتصادی جهت پروژه طراحی شبیه ساز پرواز  با استفاده از نرم افزار COMFAR در هواپیماسازی هسا

برای اخذ وام از بانک ها و یا بررسی توجیه پذیر بودن پروژه ها توسط سرمایه گذار نیاز به بررسی امکان سنجی اقتصادی می باشد و معتبر ترین چهارچوب و استاندارد توسط سازمان UNIDO و به عنوان COMFAR مطرح می باشد. در این پروژه نیز از این استاندارد استفاده شد و علاوه بر بررسی توجیه پذیر بودن پروژه اخذ وام دلاری نیز از بانک ممکن گشت.

محصولات و خدمات پایش سیستم پایش سیستم

ما را در Facebook ، Linkedin و آپارات دنبال کنید.