مدیریت فرایند با فرایند ساز ایزی Ezi

فرایند ساز ایزی ایزی EZi به همراه کارتابل وظایف/چارت سازمانی/ اپلیکشن تلفن همراه

مدیریت فرایند با فرایند ساز ایزی Ezi

معرفی فرایند ساز ایزی EZi

فرایند سازها این روزها به صورت گسترده در معماری نرم افزارها در حال استفاده می باشند. فرایند ساز    ایزی EZi محصولی است، که بر اساس این معماری و ساختار ایجاد شده همچنین دارای کارتابل وظایف پیشرفته ای است که به صورت اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس می باشد. برخی از امکاناتی که فرایند ساز ایزی EZi در اختیار سازمان ها قرار می دهد عبارتند از:

توسعه ی سریع و انعطاف پذیری

در نرم افزارها و سازمان ها، فرآیندهایی وجود دارند که منطق کسب و کار شما را شامل می شود. تغییرات جزء جدایی ناپذیر این گونه فرآیندها است و طبق چرخه ی دمینگ مدام در حال بهبود می باشند. بنابراین تغیرات جزء لاینفک فرآیندهای سازمانی است.

فرایند ساز ایزی EZi این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که به راحتی و بدون مراجعه به تیم خبره کد نویسان، تغییرات خود را در سیستم اعمال نمایید.

هم زمانی و همگام سازی توسعه و مدل سازی

معمولا این فرآیندها توسط یک ابزار مدل سازی مانند Visio و تحت یک زبان مدلسازی مانند UML، BPMN و … طراحی می شوند. این طراحی جزئی است از مستندات تحلیل و طراحی سیستم. طرح مذکور به تیم پیاده ساز داده شده تا کدنویسی شود. مهمترین چالشی که تیم های توسعه با آن روبرو هستند، بروز نگه داشتن مستندات بر اساس پیاده سازی ها می باشد. فرایند ساز ایزی EZi مرحله ی توسعه را حذف خواهد کرد. زیرا همان طرحی که در Visio ایجاد شده است به صورت خودکار تبدیل به کد قابل اجرا خواهد نمود. بنابراین تحلیل ها همواره بروز و منطبق بر پیاده سازی ها می باشند. درضمن تغییرات در آن به راحتی و توسط کارشناسی غیر از کدنویس ها و تیم توسعه، اعمال خواهند گردید.

توسعه پذیری

فرایند ساز ایزی EZi قابلیت توسعه ابزارهای مورد استفاده در فرآیندها را نیز دارد. به اصطلاح به این ابزارها “فعالیت” گفته می شود. به عنوان مثال می توان یک فعالیت به نام “ثبت فاکتور در سیستم مالی” به لیست ابزارهای فرایند ساز افزود تا در گام های خاصی از فرآیند از آن استفاده نمود.

یکپارچگی

یکی دیگر از مزایای استفاده از فرایند ساز ایزی EZi استفاده از آن در یکپارچگی سیستم ها است. نرم افزارهای مختلفی در سازمان ها به مرور زمان خریداری می شوند که هر کدام قسمتی از کسب و کار شما را اتوماسیون می نمایند. به عنوان مثال نرم افزار حسابداری، انبار داری، مدیریت ارتباط با مشتری و … . هر کدام از این نرم افزارها در مراحلی نیاز خواهند داشت که به دیگر نرم افزارها مرتبط گردند. به عنوان مثال بعد از ارسال جنس از انبار به صورت خودکار فاکتور آن در نرم افزار مالی ثبت شود. با ایجاد فعالیت ثبت فاکتور و استفاده در یک فرآیند مستقل می تواند این کار را به راحتی انجام داد.

فرایندساز ایزی Ezi
فرایندساز ایزی Ezi

مدیریت فرایند

مدیریت فرایند

ویژگی ها و امکانات فرایند ساز ایزی فرایند ساز ایزی EZi

چارت سازمانی اختصاصی گردش کار

یکپارچگی با سیستم های مختلف

توسعه پذیری ساده

گزارش های مدیریتی از گردش کارها

ورژن گذاری گردش کارها

بالاترین حد امنیت

اپلیکیشن تلفن همراه

شماتیک بودن کلیه مراحل گردش کارها

کارتابل اختصاصی برای هر سمت

سرعت و عملکرد فوق العاده

محاسبه تاخیر در تمامی مراحل گردش کار

انعطاف پذیری بالا

سایر محصولات و خدمات پایش سیستم پایش سیستم

ما را در Facebook ، Linkedin و آپارات دنبال کنید.